Na vijf succesvolle edities, organiseren Creamoda en Mode Unie dit jaar de zesde editie van de Week van de Belgische mode.
Dit jaar samen werken ze samen met De Limburgse Zes: Sander Bos, Tessa Borrenberghs, Matteo La Rosa, Jordy Arthur, Marie Van Puyenbroeck en Marylène Madou.
Samen vormen zij de nieuwe generatie van mode ondernemers die de veelbelovende toekomst van de Belgische mode markeren en de drijvende kracht zijn achter de zesde campagne van de Week van de Belgische mode. Deze ‘changemakers’ drukken één voor één hun unieke stempel op het Belgische modelandschap. Hun innovatieve aanpak en groot bereik bieden dan ook een platform om de creativiteit en vakmanschap van eigen bodem maximaal in de kijker te zetten.
Wij als Belgisch merk zijn trots om dit jaar deel te nemen aan dit mooie initiatief dat zowel Belgische merken als Belgische winkeliers in de schijnwerpers zet.
Met een ruime mediacampagne die plaats zal vinden tussen 12 en 19 oktober worden Belgische merken in de kijker gezet naar een breder publiek.
En wordt lokaal kopen extra aangemoedigd. Amélie & Amélie zet zich met haar deelname sterk in de kijker.
WIN WIN WIN
Via Creamode geven we 5 kleurrijke Almada truitjes weg.
Via het magazine Billie kunnen er waardebonnen van 250 euro gewonnen worden.
Meer info vindt u hier

